Често задавани въпроси

Каква е процедурата за доставка?

 
Заявената за покупка стока се доставя, чрез куриер на посочения от Потребителя адрес за доставка, освен в събота и неделя и официалните празници, когато поръчки не се доставят, в следните срокове: за доставки в страната – в срок до един работен ден от потвърждението. При натоварване на куриерската мрежа е възможно забавяне на доставката, за което BEAUTYEXPERT.BG ще Ви информира. BEAUTY EXPERT не носи отговорност за доставки в чужбина.
 
Стоката се предава на Потребителя или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента. При предаване на стоката Потребителят или третото лице подписват придружаващите я документи. В случай, че Потребителят не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, beautyexpert.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по новата доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение. При получаване на доставката, проверете съдържанието на поръчката за съответствия на изпратената стока с подадената заявка. При констатирани нарушения във външния вид на стоката се обърнете към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката.
 
 

Какво трябва да направя при грешка или промяна в поръчката?

 
Промяна на поръчката и връщане на закупена стока
Ако доставената стока не отговаря на Вашите изисквания, може да бъде доставена друга , ако има в наличност в търговския обект или да бъде заменена за друга стока, предлагана от beautyexpert.bg на същата стойност. Разноските по връщането на стоката и новата доставка са за сметка на Потребителя.
 
Рекламация
Веднага след получаването на стоката, Потребителят следва да провери несъответствията на стоката с договореното. В случай, че има несъответствия, Потребителят следва да направи рекламация в писмен вид за тях по реда на чл. .125 от Закона за защита на потребителите. . Поръчвайки продукт с определен цвят, който е индетифициран чрез номер или наименование на съответният специфичен цвят вие се съгласявате с покупката му. Ако по някаква причина са не сте удовлетворени от своя опит в този сайт, моля свържете се с нас или сверете цветовете със сайта на производителя. На рекламация не подлежи стока, за която клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие .Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В случай, че клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването и отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката и клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
                           
Отказ от сключения договор
Потребителят има право в срок от 7 работни дни, съгласно чл. 55 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от сключения договор за продажба от разстояние. Този срок започва да тече от деня на получаването на стоката от Потребителя.